keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Ystävyydestä

 

Ystäväni lähetti kauniin ylläolevan kortin - kiitos!

Ystävät ovat kuvaavattoman arvokas lahja - suuressa ilossa, syvässä murheessa, arjen kiireessä ... ystävän kuunteleva korva, tuttu ääni, tuki, rohkaisu, haaste ja lohtus antaa voimia sekä uskoa tähän hetkeen ja tulevaisuuteen.

Ohessa mietteitä ystävyydestä:

"Ystävä on kuin toinen minä".
- Aristoteles-

"Onnellisia ovat ystävykset, jotka rakastavat toisiaan kylliksi osatakseen vaieta yhdessä".
- Charles Péguy-

"Ystävä on sellainen ihminen, joka tietää sinusta paljon ja kuitenkin pitää sinusta - ja josta sinä piät, vaikka hän tietääkin sinusta niin paljon".
- Matti J. Kuronen -

"Oikea ystävyys on terve ihmissuhde, sillä se on säälitmätön. Sääli pitää toista pienenä ja vastuuttomana, mutta ystävyys kertoo minulle oikean kokoni ja luottaa siihen, että olen valmis ottamaan vasttun omasta käyttäytymisestäni. Ystävä on minulle peili, mistä näaen itseni sellaisena kuin todella olen ja mikä näyttää minulle sen, mikä muuten jäisi selkäni taakse."
- Matti J. Kuronen-

Kiitos ystävät että voimme jakaa elämää yhdessä!
Posted by Picasa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

On mukava kun kirjoitit kommentin / ajatuksen :-)